حکم اعدام برای 3 مرد شیطان صفت در کرمان + جزییات

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، با بیان اینکه این حکم قطعی نبوده و در دیوان عالی کشور قابل فرجام خواهی است، اظهار کرد: پس از شکایت‌های واصله در مورد تعرض افرادی ناشناس به نوامیس مردم در ابتدای سال جاری در محور هفت باغ کرمان، موضوع در دستور کار ویژه دستگاه قضائی و نهادهای انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای اعضای این باند در شهر کرمان و یکی از شهرستان‌های مجاور کرمان شناسایی شد و در یک عملیات همزمان تمام عوامل این اقدام غیر انسانی با همکاری پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

وی در مورد شیوه کار اعضای این باند، اظهار داشت: اعضای این باند پس از اینکه سوژه‌های خود را که عمدتاً افراد و زوج‌های جوان بودند در اماکن خلوت در محور هفت باغ حدفاصل کرمان تا ماهان شناسایی می‌کردند و سپس با یک دستگاه خودرو ۴۰۵ جلوی خودروی شکات پرونده را متوقف کرده و با معرفی خود به عنوان مأمور و با تهدید اقدام به آدم ربایی ، تعرض، تجاوز به عنف و در نهایت سرقت طلا و اشیای گران قیمت می‌کردند.

وی با بیان اینکه دادگستری استان در راستای دفاع از حقوق مردم و مبارزه قاطع و قانونی با جرایم خشن در کمتر از 4 ماه به این پرونده رسیدگی کرده است، اعلام کرد: دادگاه پرونده را بر اساس شواهد و قرائن، شکایت شاکیان، اعتراف متهمان و سایر موارد مورد بررسی قرار داد و در نهایت برای ۳ متجاوز به عنف حکم اعدام صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه محکومین این پرونده در زندان بسر می‌برند، گفت: بلافاصله احکام بعد از تأیید در دیوان عالی کشور اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی هشدار داد: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی و غیر انسانی را در سر می‌پروانند، بدانند که قوه قضائیه قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد و مجازات آن‌ها سریع، قاطع و عبرت آموز خواهد بود.

کدخبر: 972425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟