سارق 200 میلیون ریالی در غرب تهران دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در غرب تهران خبر داد و گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به 10 فقره سرقت به ارزش 200 میلیون ریال اعتراف کرد.

سرهنگ حسین مافی با اشاره به جزئیات این خبر، گفت: ماموران کلانتری 134 شهرک قدس در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده خیابان "پاکنژاد" در حال گشت‌زنی بودند که به راننده یک دستگاه خودروی سواری که رفتار مشکوکی داشت، مظنون شده و برای بررسی وی را به شکل نامحسوس تحت تعقیب و مراقبت انتظامی قرار دادند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان داد، پلاک خودروی فرد مظنون به طرز ماهرانه ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور توقف به راننده را صادر کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: راننده پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد، ادامه داد: ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، خودروی مظنون را متوقف و او را دستگیر کردند.

سرهنگ مافی، با اشاره به این که از خودروی متهم علاوه بر آلات و ادوات سرقت، 2 جفت پلاک مسروقه، 2 قبضه سلاح سرد، 2 عدد کامپیوتر مسروقه خودرو، هشت باطری مسروقه مجموعا به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد، گفت: این متهم پس از انتقال به کلانتری و بازجویی های انجام شده به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرکلانتر دوم پلیس پایتخت، در پایان افزود: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری است و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

کدخبر: 971270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟