موبایل دختر تهرانی بعد از قتل در باغ فیض کجا پیدا شد؟ / مادرش نیز بی رحمانه کشته شد + جزییات

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه خبر قتل 2 زن در محله باغ فیض به پلیس اعلام شد که بلافاصله تیم پلیسی کلانتری ۱۴۰ باغ فیض به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران در صحنه جرم که خانه ای ۱۲۰ متری واقع در محله باغ فیض بود با جسد یک دختر ۳۴ ساله و مادر ۵۵ ساله روبرو شدند که بنابر نظر تیم پزشکی حاضر در محل بر اثر خفگی به قتل رسیده اند.

ماموران گزارش این قتل را به بازپرس رضازاده از شعبه ۱۱ دادسرای جنایی تهران اعلام کردند تا وی همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت در صحنه جرم حاضر شدند.

بررسی های ابتدایی بازپرس ویژه قتل نشان از آن داشت که دختر ۳۴ ساله در آشپزخانه و مادر ۵۵ ساله اش در سالن پذیرایی به وسیله روسری خفه شده اند. 

با شروع تحقیقات از شاهد حاضر در محل جنایت که نامزد دختر جوان بود مشخص شد: ساعت۸:۳۰ دقیقه صبح در آخرین تماس دختر جوان با نامزدش وی در حال آماده شدن برای رفتن به بیرون از خانه بوده که پس از آن دختر جوان دیگر پاسخگوی تماس هایش نبوده و داماد خانواده نگران ماجرا می شود.

نامزد دختر جوان به بازپرس گفت: وقتی ساعت از ۸:۳۰ گذشت و از مریم خبری نشد تصمیم گرفتم به دنبالش برم هنگامی که به جلوی ساختمان رسیدم ۲ مرد با نقاب و کلاه مشکی رنگ روبرویم حاضر شدند و از دیوار به پایین پریدند، وقتی از آنها پرسیدم اینجا چه کار می کنید گفتنند آبگرمن واحد۴ خراب بود برای تعمیر آمدیم اما وقتی در خروجی را پیدا نکردیم از دیوار پریدیم،من هم در جواب گفتم واحد ۴ خانه همسر من است چرا دروغ میگویید که یکی از مردهای نقاب دار چاقو را بیرون کشید و مرا تهدید کرد و من از آنها فاصله گرفتم و آنها فرار کردند وقتی وارد خانه شدم با جسد نامزدم و مادرش روبرو شدم که با پلیس تماس گرفتم.

بازپرس رضازاده در ادامه پس از بررسی صحنه جرم متوجه شد گوشی تلفن هر دو قربانی به سرقت رفته و همان لحظه دستور ردیابی تلفن های همراه را صادر کرد و زمانیکه با گوشی دختر جوان تماس گرفته شد یک مرد جواب داد و ادعا داشت گوشی موبایل را پیدا کرده که خیلی زود تیمی از ماموران به آدرس مورد نظر که خانه ویلایی بود رفته وگوشی تلفن همراه را شکسته شده بود از فرد یابنده گوشی موبایل که از اتباع افغان بود تحویل میگیرد و مرد جوان عنوان می کند که گوشی را داخل حیاط باغ پیدا کردم و وقتی گوشی موبایل زنگ خورد جواب دادم تا شاید بتوانم صاحب آن را پیدا کنم.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی عاملان این جنایت که 2 مرد جوان هستند در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 969750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟