بازداشت 8 زن و مرد که در پرند زورگیری می کردند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم صبح امروز اظهار کرد: شب گذشته در پی تماس فردی به‌عنوان راننده و مسافرکش که توسط 2 مرد مسافر خفت شده و مورد زورگیری قرار گرفته است و با تهدید و کتک اموالش را سرقت کردند، عوامل انتظامی کلانتری ۱۸ پرند در محل حاضر شده و اقدامات پلیسی را انجام دادند. 

وی گفت: با تحقیق از شاکی مشخص شد وی روز حادثه ۲ نفر را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد آن دو طی حمله‌ور شدن با سلاح چاقو به راننده اموال وی را به سرقت برده و از صحنه متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم افزود: با اطلاعاتی که شاکی به پلیس داد و همچنین چهره‌نگاری انجام و ۲ سارق فراری تحت تعقیب پلیس در همان ساعات اولیه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری ادامه داشت تا این که عوامل انتظامی در حوزه استحفاطی یکی از آن سارقین متواری را مشاهده می‌کنند که قصد تکرار خفت‌گیری با خودروی مسافرکش دیگری را داشت که طی اقدامات انتظامی دستگیر شد. 

سرهنگ زنگنه گفت: در پی انجام اقدامات فنی متهم دستگیر شده مورد بازجویی قرار گرفت و پس از اعتراف محل اختفای همدستانش را اعلام و طی کسب دستور مقام محترم قضایی و در اقدامی عملیاتی به مخفیگاه آن‌ها وارد و ۳ نفر خانم و ۵ نفر آقا دستگیر شدند.

کدخبر: 969311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟