تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری سارق حرفه ای خانه ها در ستارخان / سوار بر پژو جولان می دادند

به گزارش رکنا، سرهنگ  علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر گفت: 22 دی ماه تیم عملیات کلانتری 118 ستارخان درحال گشت زنی در محله "ستارخان" تهران به یک دستگاه خودرو پرشیا تک سرنشین مشکوک شده و خودرو را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی افزود: مشاهده شد یک نفر به صورت پیاده در حال انتقال یک بسته بزرگ به داخل پژو پارس سفید رنگ که به صورت روشن و آماده حرکت بوده می باشد، ماموران بلافاصله برای دستگیری افراد وارد عمل می شوند که سرنشینان خودرو به محض رویت مامورین اقدام به متواری شدن کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سرنشینان خودروی پرشیا در حین متواری شدن با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرده و به هشدار ماموران بی‌توجهی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: خودرو متهم به جدول برخورد کرده و پس از ترکیدن لاستیک ها، خودرو متهمان متوقف شد متهمان برای فرار با مامورین درگیر شده که ماموران با استفاده از شگرد های پلیسی موفق به دستگیری یکی از متهمین شدند.

سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: خودرو فاقد مدارک شناسایی بوده و متهم دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان می باشند و از خودرو متهمان اموال سرقتی شامل: پنل کولر گازی، سیم، لوله های مسی، بخار شوی، ظروف آشپزخانه، البسه و انواع کتانی به ارزش 1 میلیارد ریال کشف و متهم به 15 فقره سرقت از منازل با همکاری سارق متواری شده معترف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در خاتمه اشاره کرد: شناسایی مال باختگان و دستگیری سارق خودرو متواری شده در دستور کار کلانتری 118 ستارخان قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

 

کدخبر: 963891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟