کشف جسد مرد تهرانی در اتوبان ساوه / او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند + عکس صحنه جرم

به گزارش خبرنگار رکنا، ساعت 5 بامداد روز پنج شنبه 21 دی ماه خبر کشف جسد یک مرد به کلانتری 179 خلیج فارس گزارش شد که بلافاصله تیم پلیسی همراه بازپرس ویژه قتل به محل حادثه اعزام شدند.

پس از حضور بازپرس محمدمهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران وشروع تحقیقات ابتدایی مشخص شد متوفی یک مرد 55 ساله با هویت مشخص است که بنابر گفته عوامل اورژانس یک ساعت قبل از کشف جسد به کام مرگ فرو رفته است .

در گام بعدی پس از بررسی های صحنه جرم مشخص شد قربانی یک راننده خودروی کامیون بوده که از سمت شهر کرمانشاه به تهران در حال تردد بوده که گویا بعد از اینکه جلوی خودروی او را گرفته اند با ضربات متعدد چاقو مورد حمله قرار گرفته و آثار آن نیز به وضوح بر روی جسد مشخص بود.

بازپرس براعه با ادامه تحقیقات و بررسیهای تخصصی وتماس با خانواده قربانی متوجه شد که این فرد در آخرین تماس خود ساعت 4 صبح با همسرش به او اعلام کرده بود که در راه رسیدن به خانه است و پس از آن گوشی تلفنش خاموش شده که ماموران پلیس آگاهی جسد وی را در اطراف اتوبان تهران ساوه کشف و گزارش آن را اعلام کرده بودند.

به گفته بازپرس پرونده برروی بدن این قربانی 3 ضربه مرگبار و یک ضربه جراحت دفاعی دیده شده است که ممکن است هنگام درگیری به منظور دفاع از خود مقاومت انجام داده باشد.

در ادامه بازپرس محمدمهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و رسیدگی به کشف زوایای پنهان پرونده و شناسایی  عاملان این جنایت را در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار داد .

کدخبر: 962858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟