شیوه کثیف دختر سنگدل برای قتل عمد مادر مبتلا به آلزایمر

به گزارش رکنا ، به نقل از نیویورک‌تایمز، این زن آمریکایی 44ساله متهم است که اسلحه‌ای را در اختیار مادر 72ساله‌اش که مبتلا به آلزایمر است قرار داده تا بتواند با آن دست به خودکشی بزند.

پلیس آمریکا بعد از تحقیقات گسترده و بررسی دوربین‌های مداربسته خانه سالمندانی که مادر " گایدی واتس" در آن زندگی می‌کرد، متوجه شد او در روز حادثه به‌شدت با مادرش جر و بحث می‌کرده و حتی سر او فریاد می‌زده که چرا قرص‌هایت را نمی‌خوری و بمیری.

بعد از آن گایدی از اتاق خارج می‌شود و پس از دقایقی با یک کلت به آنجا بازمی‌گردد و به مادرش نحوه خارج کردن سلاح از ضامن را آموزش می‌دهد، سپس دوباره از اتاق بیرون می‌رود و با دریل به آنجا بازمی‌گردد و مادرش را داخل اتاق تهدید می‌کند. در نهایت مادر نیز کلت را برمی‌دارد و دو گلوله به سوی خود شلیک می‌کند.

گایدی بعد از این اتفاق با خونسردی با یکی از کارمندان خانه سالمندان تماس می‌گیرد و به او خبر می‌دهد که مادرش خودکشی کرده است، اما آن فرد نیز مستقیماً این مساله را به پلیس اطلاع می‌دهد و گایدی فورا به دست پلیس دستگیر می‌شود.

این دختر سنگدل در بازجویی گفت: اینکه شما در طول 24 ساعت و هفت روز هفته مجبور باشی خدمات نگهداری ارائه کنی، شرایط خیلی بدی است.

گایدی در دادگاه متهم به قتل درجه دو و بدرفتاری با مسئولان خانه سالمندان شد.

کدخبر: 958743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟