پاکسازی اصفهان از معتادان متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر

به گزارش رکنا، احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان  اظهار داشت: مرحله سوم از طرح «آرامش در شهر» پلیس مبارزه با مواد مخدر به مدت ۷۲ ساعت در سراسر استان اجرا و ضربات مهلکی به قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر وارد آمد.

وی افزود: در این طرح یک باند ۳ نفره که از قاچاقچیان سابقه‌دار وحرفه‌ای بوده و همچنان در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کردند با رصد هوشمندانه ماموران شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شده و پس از تحویل به مرجع قضائی برای تحمل مجازات خود روانه زندان شدند.

نیکبخت ادامه داد: همچنین ۳۲۲ نفر از اعضای شبکه‌های توزیع و خرده‌فروشی مواد مخدر در سطح استان نیز در این طرح دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف ۶۳ کیلو انواع مواد مخدر این طرح خبر داد و گفت: ۸۶۹ نفر معتاد متجاهر هم از داخل مکان‌های استعمال مواد و همچنین معابر عمومی سطح شهرهای استان جمع آوری و تحویل مراکز درمان اجباری بلند مدت مشمول ماده ۱۶ شدند.

وی با تأکید بر عزم راسخ پلیس برای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، خاطرنشان کرد: طرح آرامش با هدف برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر با برنامه‌ریزی دقیق تر وکار اطلاعاتی گسترده تر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

نیکبخت بیان کرد: شهروندان می‌توانند به منظور همکاری و مشارکت در این طرح اطلاعات و گزارش‌های خود در خصوص وقوع جرائم مرتبط با مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

کدخبر: 958718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟