پاسخ مقتدرانه پلیس آگاهی پایتخت به اشرار رجزخوان در فضای مجازی

به گزارش رکنا، روزگاری اراذل و اوباش در محلات و کوچه پس کوچه های برخی مناطق پایتخت با عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان بی دفاع به ابراز وجود و جذب نوچه و هوادار می پرداختند . با گذشت زمان و پیشرفت امکانات ارتباط جمعی و راه یافتن شبکه های اجتماعی به ابعاد مختلف زندگی شهروندان، اوباشی گری نیز به شکلی نو و در جامه رجزخوان های مجازی در شبکه های اجتماعی بویژه اینستاگرام تجلی پیدا کرد.

درست زمانی که بسیاری از افراد در تلاش برای کسب درآمد سالم از طریق فضای مجازی هستند ، برای جامعه مجرمین فضای مجازی بستری برای رجز خوانی، اوباشی گری و ژست گرفتن با سلاح های گرم و سرد به منظور جلب نظر و تایید مخاطبین دچار فقر فرهنگی محسوب می گردد.

افرادی که به واسطه حضور کارآگاهان هوشمند و مقتدر این پلیس تنها فضای مجازی را برای قیل و قال و عربده کشی امن می بینند، پس از ارتکاب انواع جرائم  در پیج های شخصی در تلاش برای تطهیر خود به کل کل و رجزخوانی پرداخته  و سعی می نمایند تا خود را به چهره ای که در حافظه تاریخی این مردم از پهلوانی و لوتی گری وجود دارد نزدیک نمایند اما از آنجایی که هیچ نقطه مشترکی بین سرقت ،اوباشی گری و آزار و اذیت شهروندان با مرام پهلوانی وجود ندارد تلاش های این افراد در نهایت به ارائه کاریکاتوری مضحک می انجامد که خریداری جز نوچه ها و هواداران سطحی نگر این افراد ندارد .

در میان سرو صدا و هیاهوی طبل های توخالی مجازی و سارقان مسلحی که سرگرم انتشار تصاویر خود با سلاح های گرم و سرد و فیلم های ضبط شده از خوشگذرانی هایشان با پول های به سرقت برده از منازل شهروندان هستند ، همکاران هوشمند و باشهامت من در پلیس آگاهی پایتخت در سکوت و بی هیاهو ، با دنبال کردن سرنخ ها به شناسایی این سارقان و مجرمین خطرناک پرداخته ودستهای این اراذل پر مدعای مجازی را در دنیای واقعی با سردی دستبند آشنا می نمایند .

اینجانب به عنوان سکان دار تخصصی ترین مرجع مقابله با کشف جرم در پایتخت ، به پشتوانه شهامت، هوشمندی  و توانمندی کارآگاهان پلیس آگاهی  اعلام می نمایم که تمامی مجرمینی که در نهایت سنگدلی در سایه ایجاد وحشت در بین شهروندان و وارد ساختن آسیبهای جسمی و روحی اقدام به سرقت خصوصا سرقتهای بعنف و مسلحانه می پردازند و بی شرمانه در فضای مجازی زندگی مملو از خوشگذرانی خود با استفاده از اموال به سرقت رفته از شهروندان را به نمایش می گذارند و تلاش می کنند تا شخصیت جامعه ستیز خود را پشت نقاب پر زرق و برق میهمانی ها و دورهمی های شبانه پنهان نمایند ، مطمئن باشند که یکی از همین شبها در سایه  گام های استوار کارآگاهان مقتدر پلیس آگاهی پایتخت امنیت پوشالی مخفیگاه هایشان فرو خواهد ریخت.

دستگیری های سریالی اخیر تعداد زیادی از سارقان مسلح فعال در فضای مجازی،  توسط همکاران من در سال 1402 مهر تاییدی بر این ادعاست .

اینجانب با افتخار اعلام می نمایم که مشوق و برگ برنده کارآگاهان  این پلیس در مقابله با جامعه مجرمین ، اعتماد و حمایت همه جانبه شهروندان عزیز و ساکنان مسئولین متعهد پایتخت می باشد . لذا از شما پایتخت نشینان دعوت می نمایم تا با ارائه اخبار و اطلاعات در خصوص مجرمین و مرتکبین جرائم یاریگر پلیس آگاهی در کشف جرم و مقابله با جامعه ستیزان باشید.

کدخبر: 958254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟