خودکشی تلخ مرد تهرانی بخاطر بدهکاری / وصیت نامه اش فاش کرد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عصر روز جمعه 2 دی ماه خبر مرگ مرد جوانی توسط خواهر او به کلانتری 135 آزادی گزارش شد و بلافاصله ماموران به شهرک ولیعصر محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در هنگام حضور در صحنه جرم با جسد حلق آویز شده مرد جوان 34 ساله ای روبرو شدند که خودش را در بالکن خانه حلق آویز کرده و به کام مرگ فرو رفته بود.

در اقدامات بعدی خبر این خودکشی به بازپرس ویژه قتل امیرحسین علی مردان در شعبه 10 دادسرای امور جنایی گزارش شد تا وی به همراه تیم تشخیص هویت در محل حادثه حضور پیدا کنند.

بازپرس علی مردان در گام نخست با بررسی صحنه جرم موفق به پیدا کردن دست نوشته هایی در اتاق این مرد جوان شد که در آن نوشته بود به دلیل بدهکاری های مالی زیادی که دارم دیگر قادر به ادامه زندگی نیستم و در صحت کامل عقلانی به زندگی خودم پایان می دهم.

در اقدامات بعدی خواهر متوفی که اولین شخصی بود که جسد برادرش را پیدا کرده بود مورد بازجویی قرار گرفت و او به بازپرس علی مردان گفت: فرهاد برادرم چند سالی بود که تنها زندگی می کرد و من هم هرچند روز یک بار برای اینکه برایش غذا درست کنم و به او سر بزنم به خانه اش می آمدم اما از روز سه شنبه به دلیل گرفتاری هایی که داشتم به خانه او نرفتم ، حتی به صورت تلفنی هم با هم صحبت نکردیم اما وقتی جمعه به او زنگ زدم و جواب نداد نگران شدم.

او در ادامه گفت: ساعت 6 عصر جمعه وقتی همه تماس های من بی پاسخ ماند تصمیم گرفتم برای دیدنش به خانه بیایم، وقتی رسیدم ابتدا زنگ در را زدم ولی جواب نداد،برای همین باکلید خودم وارد خانه او شدم، بعد از اینکه تمام خانه را به دنبالش گشتم متوجه باز بودن در بالکن اتاقش شدم وقتی وارد شدم در کمال ناباوری دیدم فرهاد خودش را حلق آویز کرده است.

بازپرس امیرحسین علی مردان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی بر اساس دست نوشته  و مدارک موجود در صحنه و همچنین اظهارات خواهر متوفی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و  این پرونده را در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 957972 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟