مبحوس شدن کارگر در کانکس / علت حادثه چه بود؟

به گزارش رکنا، غلامرضا بخشوده سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان دیروز (یکشنبه ۳ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش سقوط کانکس به داخل دره توسط اورژانس  به ندای امداد جهت‌ امدادرسانی، اظهار کرد: ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سرخه دیزج طارم و یک تیم عملیاتی دیگر از هلال‌احمر شعبه شهرستان متشکل از ۹ نفر همراه با آمبولانس، ست نجات و خودروی کمک‌دار سبک برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه  با وزش باد شدید در محدود سایت کارگاهی شرکت راه‌سازی گوهرود در منطقه لار، کیلومتر ۷۵ جاده زنجان به طارم، کانکس به داخل دره سقوط و کارگر داخل آن محبوس می‌شود، ادامه داد:  ابتدا ۲ تیم عملیاتی برای امدادرسانی اعزام شدند که با دشوار بودن دسترسی و رهاسازی مصدوم یک تیم‌ پشتیبان نیز از مرکز شعبه طارم اعزام شد.

این مسئول با توضیح اینکه با تلاش تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر فرد ۳۵ ساله رهاسازی و با بسکت به کنار جاده اصلی منتقل شد، گفت: این فرد مورد ترومای سر و گردن، قفسه سینه، اندام‌های فوقانی و تحتانی شده بود که با پایداری عوامل حیاتی به اورژانس تحویل داده شد.

بخشوده از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کدخبر: 957806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟