بازداشت  مخوف ترین سارقان مسلح در تهران / پلیس نوپو هم وارد عمل شد + عکس

به گزارش رکنا، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی به روش مسلحانه از منازل شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه شناسایی و دستگیری و انهدام باند سارقین مسلح شرور که در نقاط مختلف استان های کشور اقدام به سرقت منازل شهروندان می نمودند و همواره در فضای مجازی نیز با انتشار تصاویر خود که مسلح به سلاح گرم هستند در جامعه ایجاد رعب و وحشت می کردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در 3 ماهه اخیر نیز با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم و اقدامات گسترده و شبانه روزی تعداد 15 تن از این اشرار را در عملیات های متعدد دستگیر و به اداره یکم انتقال دادند.

در ادامه این دستگیری ها عوامل اداره یکم پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه 3 نفر از آنان شده که طی یک عملیات پلیسی و ضربتی با پشتیبانی یگان نوپو فراجا موفق به دستگیری تمامی اعضای این باند شده و در بازرسی از مخفیگاه آنان 2 قبضه سلاح کلت کمری و 2 قبضه کلاشینکف و همچنین تعداد 4 خشاب و فشنگ های مربوطه کشف و ضبط گردید و به اداره یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار ولی پور گودرزی ضمن تقدیر و تشکر از گروه ویژه نوپو فراجا که کمک بسیاری در دستگیری این باند مخوف و تبهکار داشت، خاطرنشان کرد: متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شکات و همچنین یافتن دیگر اعضای این باند در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

عملیات نوپو

عملیات نوپو

 

کدخبر: 957362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟