پایان سرقت های سریالی از مغازه های ونک + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از مغازه‌ ونک تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری 103 گاندی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی ماموران نشان می‌داد، مرد جوانی با پرسه زنی در معابر و شناسایی مغازه ها از غفلت متصدی مغازه سوء استفاده و اقدام به کش روی سیگار و وجوه نقد از مالک مغازه می کند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران گفت: بنابر حساسیت موضوع، ماموران با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند متهم سابقه دار می باشد.

سرهنگ حسنوند عنوان کرد: ماموران به دنبال کشف این سرنخ مهم در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر 10 فقره سرقت با شگرد کش روی اعتراف کرد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران  در پایان افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

کدخبر: 954033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟