خانه شرور کرمانی انبار تجهیزات جنگی بود ! / تا دندان مسلح بودن این شرور

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند، از استمرار طرح جمع آوری سلاح های غیرمجاز در این شهرستان خبرداد و بیان کرد: پس از اتمام مهلت تعیین شده برای تحویل داوطلبانه سلاح، همان‎گونه که اعلام شده بود طرح جمع آوری سلاح های غیرمجاز  به صورت عملی آغاز و در این  خصوص  ضمن دستگیری تعدادی از اراذل و اوباش،تعدادی قبضه سلاح غیرمجاز کشف شده است.

قاضی  رضا یعقوبی افزود: در مهم‎ترین عملیات منسجم اطلاعاتی و غافلگیرانه که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان انجام گرفت، شرور معروف و سابقه دار دستگیر و تعداد ۱۳ قبضه سلاح غیرمجاز از وی کشف و ضبط شد . وی با بیان این که متهم از مجرمان سابقه‌داری است که در سوابق خود جرایمی  ازجمله  سرقت مسلحانه، قدرت نمایی با سلاح و اخلال در نظم عمومی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، نزاع و درگیری دارد، اظهارکرد: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تامین نظم و امنیت جامعه بیش از پیش فعالیت اراذل و اوباش تحت رصد و نظارت دستگاه های اطلاعاتی و نظامی است و دستگیری این شرور هشداری به دیگر اشرار و عوامل ناامن سازی در منطقه است که به طور قطع در صورت تکرار اشتباهات گذشته و استمرار نزاع با سخت ترین شکل ممکن با تمامی افراد مرتبط برخورد خواهد شد.

مدعی العموم زرند  ضمن قدردانی از اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات و دیگر مراجع امنیتی، نظامی و انتظامی در برقراری امنیت شهرستان گفت: به‎رغم این‎که امروزه شهرستان زرند یکی از امن ترین مناطق استان کرمان  است اما وجود حتی یک سلاح غیرمجاز تهدیدی بالقوه علیه امنیت شهروندان به حساب می آید.

کدخبر: 951931 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟