غافلگیری زورگیر خشن خیابان مرادی در صحنه سرقت + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران در تشریح این خبر بیان داشت : 4 آذر ماه عملیات کلانتری 115 رازی در حال گشت زنی در محدوده خیابان مرادی تهران بودند که به مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری را زاغ زنی می کرد، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی عنوان کرد: متهم در همین حین به طرف جوانی حمله ور و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از وی کرد که با اقدام به سریع به موقع ماموران موفق به اینکار نشده و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهم 1 قبضه سلاح سرد از متهم کشف شد.

وی اظهار کرد: متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20 فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشت پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته است.

سرهنگ محمدی در پایان با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد : متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار کلانتری 115 رازی قرار گرفت.

کدخبر: 949898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟