شیطان در مسیر مدرسه پسر 7 ساله / بعد از آزار سیاه پسربچه را کشت + جزییات

به گزارش رکنا، این پرونده چند سال قبل در منطقه ورامین به جریان افتاد. زمانی که مادر کودکی 7 ساله به ماموران پلیس گزارش داد پسرش گمشده است.

این زن به ماموران گفت: پسرم طبق معمول هر روز به مدرسه رفت همیشه خودش از مدرسه برمی گشت اما روز حادثه نیامد. من از او خبر ندارم. یک روز  بعد ماموران جسد سوخته">جسد سوخته پسربچه را در اطراف ورامین پیدا کردند و با انجام آزمایشات دی ان ای مشخص شد جسد متعلق به رامین کودک 7 ساله گمشده است.

در تحقیقات مشخص شد در همسایگی رامین مردی 25 ساله زندگی می کند و به صاحب مغازه ای در همان اطراف گفته بود که بچه ای را ربوده و مورد تجاوز قرار داده است. مرد مغازه دار نیز موضوع را به پلیس گزارش داد به این ترتیب سهراب 25 ساله بازداشت شد.

او به قتل و تجاوز به رامین اعتراف کرد و گفت : ما با هم همسایه بودیم روز حادثه مقابل مدرسه رفتم او را سوار ماشین کردم و گفتم بیا تو را به خانه برسانم چون همسایه بودیم او قبول کرد که سوار ماشین شود در راه او را به بیابان های اطراف بردم و مورد تعرض قرار دادم. بعد از ترس او را کشتم و جسدش را سوزاندم.

با اعترافات این مرد پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و در جلسه رسیدگی به قتل اعتراف کرد.

وقتی نوبت به وکیل او رسید او گفت : مطابق نظر پزشکی قانونی موکل من قدرت تمیز ندارد. هرچند او را مجنون تشخیص نداده اند اما پزشکی قانونی اعلام کرده او قدرت تمیز ندارد. بنابراین حکم اعدام و قصاص از او ساقط است. به این ترتیب دادگاه وارد شور شد و متهم را به 10 سال حبس و پرداخت دیه محکوم کرد.

این حکم مورد اعتراض قرار گرفت اما دیوان عالی کشور آن را تایید کرد.

تا اینکه چندی پیش متهم با ارسال نامه به دادگاه خواستار بررسی شرایط اعسار شد او گفت: من هیچ داریی ندارم که دیه پرداخت کنم و درخواست دارم دیه قسط بندی شود. روز گذشته جلسه بررسی اعسار برگزار شد اما دادگاه آن را قبول نکرد و متهم محکوم به پرداخت یکجا مبلغ دیه شد.

کدخبر: 946409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟