غافلگیری سارقان مسلح در آبادان  / دزدان کلاشینکف داشتند

یک منبع آگاه به رکنا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا جات ولوازم با ارزش به صورت مسلحانه از منازل در شهرستان آبادان وشهرهای همجوار  موضوع جهت شناسایی ودستگیری سارقان مسلح به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این منبع آگاه  افزود:ساعت تقریبی 12:30دقیقه ظهر روز پنجشنبه 18 آبان ماه مأموران دایره جرائم خشن  پلیس آگاهی آبادان متوجه گریدند سرنشینان یک خودروی پژو پارس باشکستن درب یک منزل مسکونی در منطقه امیر آباد آبادان وارد منزل شدند.

 یلافاصله مأموران پلیس آگاهی آبادان به صحنه محل وقوع سرقت،اعزام شدند که خودروی پارس سارقان را در محل به صورت روشن مشاهده نمودند.

این منبع آگاه تصریح کرد: همدست سارقان که با سلاح کلاشینکف جلوی درب منزل انتظار میکشید به محض روئیت مأموران اقدام به تیراندازی به سمت  مأموران نمود ومأموران نیز تبادل آتش به سوی خودروی پژو پارس  نمودند که متهم از محل متواری گردید.

مأموران پلیس آگاهی 2 همدست راننده پژو پارس را که باصدای شلیک گلوله از حضور ماموران مطلع شده بودند و از خانه خارج شدند وقصد فرار را داشتند  پس از تعقیب گریز دستگیر نمودند.

در بازرسی از سارقان نزدیک به نیم کیلو طلای سرقتی چند ساعت مچی گرانقیمت و یک لب تاپ همگی سرقتی کشف وضبط  شد.

متهمان که اهل وساکن شهرستان شادگان و دارای سوابق متعدد همچون سرقت منازل سرقت خودرو وآدم ربایی هستند در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی خود اعتراف نموده

 وعنوان کردند خودروی پژو پارسی که زیر پایشان بود سرقتی است و از شهرهای اطراف سرقت شده است  تلاش برای دستگیری همدست این سارقان که موفق به فرار از محل شد به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آبادان قرار دارد متهمین جهت مشخص شدن دیگر جرائم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی آبادان قرار گرفتند.

گفتنی است سارقان دستگیر شده از یک طایفه بسیار بزرگ منطقه میباشند که نزدیک به 1000نفر از اعضای این طایفه به صورت خانوادگی به صورت سازمان یافته در تمامی نقاط کشور اقدام به جرائم مختلف میکنند وبا جرائمشان پلیس را به دردسر می اندازند.

علی رنجکش

کدخبر: 944823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟