جزییات جدید از ناپدید شدن معمایی زن مشهدی / او فیلمبردار جشن عروسی بود

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه جواد شفیع‌زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ضمن اشاره به آخرین وضعیت پرونده حدیث اسلامی ، خانم جوان و 26 ساله مشهدی عنوان کرد: گزارش فقدان یک خانم 26 ساله به ما اعلام شد و پیگیری‌های تخصصی پلیس پیرامون این گزارش آغاز شد و منتظر به نتیجه رسیدن آن هستیم.

وی ادامه داد: پلیس ضمن بررسی ابعاد این پرونده، به سرنخ‌هایی رسیده است و انشاالله ظرف مدت امروز یا فردا، ابعاد این حادثه به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: با تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته، رسما اعلام می‌کنیم موضوع ربایش این زن جوان منتفی است. اکنون مهم‌ترین مسئله، تکمیل تحقیقات ماست و جزئیات پرونده در ادامه اطلاع رسانی خواهد شد.

کارآگاه شفیع‌زاده خاطرنشان ساخت: فرضیه‌هایی برای پلیس محتمل است و پیگیری‌های ما به زودی منجر به نتیجه خواهد شد و همانگونه که عنوان شد، اخبار نهایی تحقیقات و سرنخ‌ها احتمالا امروز اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ حدیث اسلامی زن جوان 26 ساله‌ای است که به عنوان فیلمبردار در مراسم‌های عروسی شرکت می‌کرده و شب حادثه در بازگشت از یک مراسم عروسی و مقابل درب منزل خود ناپدید شده است.

آخرین یافته‌ها به نقل از همسر و مادر این زن جوان حاکی از آن است که تلفن همراه وی در آزادراه باغچه به سمت تهران پیدا شده است و خودرو او در میدان پانزده خرداد (فلکه ضد) مشهد مفقود شده است.

کدخبر: 943069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟