حمله موبایل قاپ حرفه ای به پلیس در تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: 8 آبان ماه سال جاری عملیات کلانتری 159 بیسیم در حال گشت زنی در محدوده خیابان رضایی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت تکرو با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهم متوقف شد.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: متهم برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی متهم زمینگیر و دستگیر شد و با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهم دو دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت میباشد.

وی ادامه داد: متهم 24 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران قرار گرفت و متهم بهمراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کدخبر: 943013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟