لو رفتن نقشه شوم مرد ژولیده در محله عباس آباد تهران / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری در تشریح این خبر بیان داشت: 3 آبان ماه تیم عملیاتی کلانتری 104 عباس آباد در حال گشت زنی در محله خیابان بهشتی تهران بودند که به یک نفر با ظاهری نا متعارف و نا آراسته که منازل مسکونی این محدوده را زاغ زنی می کرد، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

این مقام انتظامی ادامه داد: شخص با دیدن مامورین پلیس دستپاچه شده که از فرد درخواست کارت شناسایی و علت  حضور را بررسی  که این فرد با جواب های نامفهوم سعی در گمراهی ماموران داشته و با توجه به اینکه هیچگونه مدارک شناسایی نداشت دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ صادقی پور با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده در امر سرقت خاطرنشان کرد: متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده و طی بازجویی های اولیه از متهم ابزار و ادوات سرقت شامل: سه عدد هوابرش که معمولا به جهت بریدن حفاظ و قفل بکار می رود، شش عدد قفل، یازده عدد کلید، یک عدد دیلم، دو عدد چاقوی کوچک و یک عدد چاقوی سلاخی کشف و متهم به 10 فقره سرقت مشابه در سطح شهر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران در پایان افزود: متهم همراه با پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 940315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟