دو کشته و یک مصدوم حاصل تصادف پراید با نیسان در"اسفراین  " / سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در آشخانه دستگیر شد

به گزارش رکنا ، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان‌ شمالی، سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه نیسان با خودرو پراید در محور "سنخواست به اسفراین" دو راهی روستای فیروزی حوزه استحفاظی پاسگاه سارمران، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل گشت پاسگاه انتظامی سارمران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه راننده خودرو پراید و سرنشینان این خودرو به شدت مجروح که توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند، عنوان کرد: متاسفانه در این سانحه ، راننده و یکی از سرنشینان خودرو پراید به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت و یک نفر نیز به شدت مصدوم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را عدم رعایت حق تقدم عبور و گردش به چپ نیسان نسبت به خودرو پراید اعلام کنند.

سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در آشخانه دستگیر شد

 فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز از دستگیری سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی که از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد. 

 سرهنگ مهدی مهران‌فر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعالیت فردی در قالب یک شرکت هرمی در شهر آشخانه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی سرشاخه فعالیت شرکت هرمی شده و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه، یک نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را در آشخانه دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی جوانان، ابتدا با جلب اعتماد، آنها را از راه های مختلف و به بهانه کار در شرکت های پردرآمد، به محل از پیش تعیین شده دعوت کرده و پس از اینکه مبالغ هنگفتی با عناوین خاص از جمله حق ورود به شرکت و هزینه اسکان و... دریافت می کردند، آنها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضوگیری می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان با اشاره به معرفی متهم بازداشتی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مانه و سملقان، خطاب به شهروندان گفت: در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه کم، پیشنهاد درآمدهای هنگفت می دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوند.

کدخبر: 940192 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟