علت مرگ کودک در بیمارستان کارون گتوند

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، کامران رومیانی امروز در این خصوص، اظهار داشت: به‌ منظور رسیدگی به شکایت خانواده پسر بچه‌ای که در بیمارستان شهرستان گتوند فوت شد با حضور در این مرکز درمانی و صحبت با خانواده متوفی، کادر درمان و پرستاران، پرونده پزشکی وی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور در این درمانگاه از بخش‌های مختلف بیمارستان و مرکز اورژانس نیز بازدید شد و کمبود پزشک، پرستار و منابع مالی از مهم‌ترین مشکلات این بیمارستان بود.

رومیانی با اشاره به نارضایتی مردم شهرستان از وضعیت خدمات‌رسانی این بیمارستان گفت: طبق گفته رئیس بیمارستان تا آذرماه امسال این کمبودها برطرف خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند بیان کرد: در این بازدید همچنین مقرر شد شهردار و رئیس پلیس راهور شهرستان در مدت یک هفته اقدامات لازم برای تسریع در خدمات‌رسانی بخش اورژانس این بیمارستان را انجام دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گتوند در خصوص جزییات فوت این پسر بچه توضیح داد: این کودک با داشتن بیماری خود ایمنی و علائم آنفلولانزا سه بار برای ویزیت به بیمارستان گتوند مراجعه کرد که دستور بستری کودک نیز صادر شد.

هومن کلانتری ادامه داد: در نهایت به علت تنگی نفس، عملیات اینتوبه و دیگر اقدامات لازم پزشکی انجام گرفت، اما دچار ایست قلبی، تنفسی شد علت فوت توسط پزشکی قانونی در دست پیگیری است.

 اینتوبه کردن فرآیندی است که در آن یک لوله از طریق دهان یا بینی فرد وارد بدن می‌شود و سپس به داخل نای (راه هوایی / لوله هوا) می‌رود.

 

کدخبر: 939470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟