جزییات شلیک های وحشت آور به خانواده اهوازی در جاده اندیمشک / گلوله از کنار سر خانم وکیل گذشت + عکس

به گزارش رکنا، راننده خودرو پژو پارس که به سمت آنها تیراندازی شده بود در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار رکنا  اظهار داشت:  همراه همسر و دخترم که وکیل دادگستری است در ساعت 3 بامداد جمعه 28 مهرماه از خانه برادرم در اهواز به سمت کرج راه افتادیم.

وی گفت: حوالی ساعت 4 صبح از جاده اهواز به اندیمشک در حوالی الهایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز در حال حرکت بودیم که یک خودرو پژو ۴۰۵ با چند سرنشین نقاب بسته از ماخواستند که خودرویمان را متوقف کنیم که چند تیر باسلاح کلاشینکف به سمتمان شلیک کردند که دخترمان ازترس شروع به جیغ زدن کرد و من نیز باسرعت از منطقه دور شدم و سرنشینان خودروی 405 که گمان میکردند یکی از ما هدف گلوله قرار گرفته از مسیرهای فرعی متواری شدند.

راننده خودرو پژو پارس گفت: پس از اینکه به جای مطمئن رسیدیم خودرویمان را متوقف کردیم و با پلیس تماس گرفتیم او گفت گلوله در فاصله ای بسیار کوتاه از سر دخترم عبور کرد و ما همچنان در شوک به سر میبریم.

گفتنی است در سالهای گذشته گزارشات زیادی در خصوص راهزنی و زورگیری به صورت مسلحانه در جادهای خوزستان داشته ایم  که پلیس چندین باند سرقت مسلحانه را دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده است.

تیراندازی

علی رنجکش

کدخبر: 938964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟