بازداشت مرد شیاد در صحنه سرقت / سارق تهرانی همه فن حریف بود

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: دهم مهرماه امسال فردی به کلانتری 173 امین مراجعه و اظهار داشت: شب گذشته از داخل خودرو وی مدارک ماشین، و دستگاه ضبط خودرو به سرقت رفته است که موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری در محل و بررسی دقیق صحنه جرم مشخص شد مرد جوانی با ظاهری پوشانده شده اقدام به سرقت محتویات خودرو مال باخته کرده است که با انجام اقدامات فنی مشخصات ظاهری وی بدست آمده و در اختیار عوامل گشت قرار گرفت و پس از گذشت 24 ساعت ماموران فردی را با همان مشخصات ظاهری در یکی از خیابان های محدوده امین آباد که در حال پرسه زنی بین خودرو های پارک شده بود را مشاهده و به وی مراجعه می کنند.

سرهنگ طرهانی در ادامه تصریح کرد: ماموران پلیس به اظهارات ضد و نقیض وی مشکوک شده و در بازرسی اولیه از وی یک کیف مدارک خودرو با مشخصات فردی که اعلام شکایت نموده بود را مشاهده و جهت بررسی بیشتر فرد را به کلانتری منتقل می کنند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات انجام شده متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود اما پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیس لب به اعتراف گشود و به 6 فقره سرقت محتویات معترف و پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد متهم با همدستی فردی دیگر به جرم کلاهبرداری های تلفنی در پوشش مسابقات تلویزیونی تحت تعقیب چندین استان های کشور می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس خاطرنشان کرد: همدست متهم نیز پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در یکی از نقاط جنوبی تهران شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد که پس از انتقال به مقر پلیس و تکمیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شید.

کدخبر: 935743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟