۳۷ باند سارق در آبادان روانه زندان شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری شنبه به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا اظهار داشت: در شش ماهه نخست سال جاری در راستای برخورد باهنجارشکنان، قاچاقاچیان و خرده فروشان مواد مخدرتعداد ۲۴۷ طرح در سطح شهرستان اجرا شد که در این خصوص ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شد و بیش از ۲۰۰نفر نیز دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ کشوری با اشاره به شعار هفته فراجا شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی آبادان در شش ماهه نخست سال جاری با انجام فعالیت های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و میدانی سارقان زیادی را در بحث جرائم خُرد دستگیر و تحویل مقامات قضایی دادند که جادارد از تلاش شبانه روزی همه همکاران تشکر و قدردانی کنم.

وی با وزنده نگه داشتند یاد و خاطره شهدایی ایران اسلامی بخصوص شهدای فراجا افزود: اعضای شورای تامین، اصحاب رسانه و مردم با خادمان خود همکاری خوبی داشته و دارند ضمن اینکه نیروهای ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بدون منت و به صورت مداوم با این فرماندهی در راستای تامین امنیت شهروندان همکاری خوبی داشتند.

۱۳ مهر ماه ۱۴۰۲ به عنوان روز نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است بخش عمده وظیفه تامین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، بر عهده نیروی انتظامی است.

علی رنجکش

کدخبر: 934929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟