تعقیب و گریز هولناک دزدان پرشیا سوار در خیابان آزادی

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: سی ام شهریور ماه، در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 135 آزادی در محدوده محله و بلوار صارمی در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پرشیا با 2 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، خودروی پرشیا چندی قبل به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی پرشیا پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشدار ماموران بی‌توجهی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با قانون بکارگیری سلاح و ایجاد طرح مهار وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری یکی از سارقان شدند.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پرشیا آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو پرشیا و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران اعتراف کرد. وی افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت‌ خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کدخبر: 931431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟