بازداشت سارقی که تابستان را برای خانه های محله شهرری گرمتر می کرد / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: با وقوع سرقت دینام کولر آبی در هفته های اخیر از یک منزل مسکونی در محدوده باقرشهر، و طرح شکایت مالباخته در کلانتری رسیدگی به موضوع سریعاًدر دستور کار عوامل تجسس کلانتری 175  قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری شهرری با حضور در محل سرقت دریافتند که سارق با بالا رفتن از دیوار وارد منازل می شود و اقدام به سرقت دینام و پمپ های آب کولر های آبی می کند.

سرهنگ طرهانی در ادامه ابراز داشت: ماموران کلانتری باقرشهر با اقدامات پلیسی و فنی، سارق را که فردی حدوداً  32 ساله بود را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد از افراد سابقه‌دار می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در بیست و نهم شهریور ماه سال جاری مخفیگاه متهم را در محدوده باقرشهر شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و آن را در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی عنوان نموده و تاکنون 4 مالباخته شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند، متهم نیز پس از تکمیل پرونده به دادسرا  اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

کدخبر: 930568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟