بازداشت سارق حرفه ای خودروها در مرتضی گرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت لوازم خودرو های سواری پارک شده خود به خصوص رینگ و ضبط خودرو در محدوده مرتضی گرد تهران پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودروهای سواری شخصی ای که در کوچه های خلوت قرار داشت، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و محتویات داخل خودرو و صندوق عقب خودرو از قبیل جک و لاستیک زاپاس، ضبط و... را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری شهید مصطفی خمینی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و بررسی دقیق دوربین های مدار بسته محل های جرم ، در نهایت در 28 شهریور ماه هویت متهم را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهم را در محدوده خیابان مرتضی گرد مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی به 15 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در تهران اعتراف کرد.

سرهنگ نظری در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است برای پیگیری پرونده به کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی مراجعه کنند.

کدخبر: 930342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟