قتل در عالم مستی/ می خواستند دسته جمعی مرا آزار دهند که دست به چاقو شدم!

به گزارش رکنا، شامگاه 17 فروردین ماه امسال پسر جوانی با پلیس قرچک تماس گرفت  و از کشته شدن دوست ۲۲ ساله‌اش به نام آرش خبر داد .

وقتی ماموران به خانه قدیمی رفتند با پیکر خونین پسر جوان روبه رو شدند که آثار بریدگی  های متعدد چاقو روی بدن  آن نمایان بود.

  جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران به پرس و جو پرداختند.

 پسری که با پلیس تماس گرفته بود گفت :من و دوستانم میهمان خانه آرش بودیم. ما مشروب خورده بودیم و حال طبیعی نداشتیم که یکباره میان آرش و دوست دیگرمان کیان درگیری رخ داد .کیان با ضربه‌های چاقو آرش را کشت و گریخت.

 با اطلاعاتی که وی به ماموران داده بود کیان ۲۰ ساله در خانه پدری اش شناسایی و بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد .

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت :من و آرش به تازگی با هم دوست شده بودیم .ما در پارک نشسته بودیم و با هم صحبت می‌کردیم که آرش به من مشروب تعارف کرد .او می‌گفت همراه خودش یک شیشه مشروب آورده است.او مشروب را خورد  و مرا به خانه‌اش دعوت کرد .می‌گفت شب قرار است دوستانش هم به آنجا بیایند. وقتی به خانه آرش رسیدیم متوجه شدم او حال طبیعی ندارد. او یکباره پیشنهاد عجیبی را مطرح کرد  و آنجا بود که  متوجه شدم قصد دارد مرا آزار دهد .من عصبانی شدم  و می خواستم خانه آرش را ترک کنم که همان موقع دوستان آرش هم رسیدند. آنها هم که مشروب خورده و مست بودند می‌خواستند دسته جمعی مرا آزار دهند .من  که ترسیده بودم می‌خواستم فرار کنم اما آرش مانع فرارم شد و من با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به آرش زدم و فرار کردم .

وی ادامه داد: باور کنید من قصد کشتن آرش را نداشتم .اما او اسیر وسوسه‌های شیطانی شده بود و می‌خواست مرا آزار دهد . من برای فرار ناچار شدم چاقو بکشم  و حالا پشیمان هستم.

متهم  به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک  استان تهران فرستاده شد .قرار است کیان به زودی در دادگاه از خود دفاع کند .

این در حالی است که اولیای دم ادعای وی مبنی بر قصد سیاه قربانی را رد کرده  و برای او حکم قصاص خواسته‌اند.

 

کدخبر: 929069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟