بازداشت دزد خانه های محله جنت آباد با تیزهوشی پلیس + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی در تشریح این خبر بیان داشت: 19 شهریور ماه تیم عملیات کلانتری 138 جنت آباد در حال گشت زنی در محدوده  خیابان چناران تهران بودند که به یک نفر با خودرو 405 با 2 سرنشین که منازل مسکونی را زاغ زنی می کرد، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران کلانتری 138 جنت آباد بعد از گرفتن استعلام پلاک خودروی متهمان متوجه می شوند که خودرو دو روز پیش سرقت شده و به سرعت برای متوقف و دستگیری متهمان وارد عمل میشوند که متهمان به محض رویت ماموران به طرز خطرناکی متواری میشوند.

ای مقام انتظامی ادامه داد: در نخستین گام با اعلام مشخصات خودرو متهمان به سایر گشت های انتظامی و سپس با ایجاد طرح مهار خودرو متهمان پس از تعقیب و گریز چند دقیقه ای متوقف و متهم اصلی دستگیر شد و یک متهم موفق به فرار شد.

سرکلانتر دوم با اشاره به سوابق متهم 32 ساله دستگیر شده در امر سرقت خاطرنشان کرد : متهم دارای سوابق متعدد سرقت بوده و طی بازجویی های اولیه به 20 فقره سرقت مشابه در سطح شهر تهران اعتراف کرد و دستگیری متهم متواری در دستور کار ماموران کلانتری 138 جنت آباد قرار گرفت.

سرکلانتر دوم  پلیس پیشگیری تهران در پایان افزود: متهم همراه با پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کدخبر: 928071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟