این 2 مرد را می شناسید ؟! / آنها به کارتن خواب ها هم رحم نمی کردند چه برسد به مردم عادی !

به گزارش رکنا،  ماموران کلانتری رسالت که با دستورات ویژه فرمانده انتظامی مشهد برای جمع آوری معتادان بزرگراه صد متری وارد عملیات غافلگیرانه شده بودند ، دو جوان ۲۷ و ۳۹ ساله‌ای را در لابه لای شمشادهای وسط بزرگراه دستگیر کردند که سرگرم استعمال مواد مخدر صنعتی بودند .

در بازرسی بدنی از این دو جوان کارتن خواب، یک قبضه سلاح کلت شبه جنگی به همراه دو قبضه کارد با تیغه‌ای ترسناک کشف شد و این گونه آنان برای بررسی‌های بیشتر به مقر انتظامی هدایت شدند.

 دو متهم مذکور که در دایره تجسس کلانتری رسالت مورد بازجویی‌های تخصصی قرار گرفته بودند، در اعترافات خود اظهار کردند: از چندین سال قبل به مصرف مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه آلوده شدیم و بعد هم خانواده‌هایمان ما را طرد کردند. بعد از این ماجرا بود که به کارتن خوابی در حاشیه صد متری روی آوردیم و در همان جا با یکدیگر آشنا شدیم،  ولی هر دو نفر بیکار بودیم و شغلی نداشتیم، به همین دلیل هم مدام برای تهیه و خرید مواد مخدر دچار مشکل می‌شدیم.
از سوی دیگر هم حتی پولی برای غذا و نوشیدنی پیدا نمی‌کردیم این بود که یک روز با هم تصمیم گرفتیم از دیگر افراد معتاد و کارتن خواب‌ زورگیری کنیم، چون می ‌دانستیم کارتن خواب‌ها از هر طریقی که باشد مواد مخدر مصرفی خود را تامین می‌کنند. به همین دلیل با کارد و اسلحه قلابی شب‌ها در مناطق تردد کارتن خواب‌ها به راه می‌افتادیم و مواد مخدر زورگیری می‌کردیم، سپس مقداری از آن ها را به دیگر کارتن خواب‌ها می‌فروختیم تا مخارج خورد و خوراکمان تامین شود.
 
 با توجه به احتمال وقوع جرایم دیگر توسط دو معتاد کارتن خواب آن ها با دستور سرگرد لطفی (رئیس کلانتری رسالت مشهد) به مراجع قضایی معرفی شدند تا تحقیقات بیشتری در این باره صورت گیرد.

 

کدخبر: 926501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟