نگهبانی که برای انتقام از صاحبکارش تجهیزات شرکتش را ربود!

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد صدفی، فرمانده انتظامی شهرستان آرادان گفت: در پی شکایت مالک یکی از شرکت‌های شن و ماسه مبنی بر سرقت تجهیزات و وسایل شرکت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و تحقیقات جامع در این خصوص و به‌کارگیری تجهیزات هوشمند پلیسی ، مأموران به یکی از نگهبانان شرکت که به‌تازگی از آن آنجا اخراج شده بود، مظنون شدند.

صدفی از شناسایی محل اختفای مظنون پرونده در شهرستان گرمسار با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس خبر داد و اظهار کرد: پس از ورود مأموران به مخفیگاه وی و بازرسی از محل، مقدار زیادی وسایل و تجهیزات کارگاهی کشف و ضبط شد که همگی آنها طبق تأیید شاکی پرونده متعلق به شرکت شن و ماسه بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان با بیان اینکه ارزش اموال کشف‌شده طبق نظر کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود؛ اما در مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به سرقت از محل کار سابق خود با انگیزه انتقام از صاحبکارش اقرار کرد.

صدفی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: اموال سرقتی کشف‌شده به مالباخته تحویل و متهم پس از صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

وی با تأکید بر استفاده از دوربین‌های مداربسته، حفاظ‌های مناسب و سایر تجهیزات بازدارنده برای پیشگیری از سرقت، به صاحبان شرکت‌ها و کارگاه‌ها توصیه کرد تا از رها کردن ابزار و وسایل قیمتی در محوطه کارگاه یا شرکت بدون تجهیزات لازم امنیتی خودداری کرده و در صورتی که کارمند یا نگهبان اخراجی آنها به قفل‌های درهای ورودی یا انبارها دسترسی داشته، در اسرع وقت نسبت به تعویض قفل‌ها اقدام کنند.

 

کدخبر: 924903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟