این 4 مرد خشن را می شناسید؟ / در کرج جولان می دادند + عکس چهره باز

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی جانشین فرمانده انتظامی استان در این خصوص بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت و اخاذی از شهروندان در پوشش مامور و ضابط قضائی در سطح استان البرز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش های شبانه روزی و بهره گیری از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان موفق به شناسایی یک باند 4 نفره که در چندین استان از جمله تهران و البرز سرقت تحت عنوان مامور می کردند شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از متهمان ۵ دستگاه انواع خودرو و تعداد ۱۲۰ دستگاه انواع تلفن همراه سرقتی کشف شد، گفت: سارقان تاکنون به انجام 150 فقره سرقت در پوشش مامور فراجا و ضابط قضائی اعتراف کرده اند.

این مقام انتظامی با بیان متهمان دستگیر شده دارای چندین فقره سرقت تحت عنوان مامور بوده و به تازگی از زندان آزاد شده بودند، اعلام کرد: 45 نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شده و همچنان تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه پلیس به شدت با افرادی که بخواهند با سوء استفاده از نام سازمان فراجا و ضابط قضائی اقدام به سرقت و اخاذی کنند برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با افرادی که با مشخصات ظاهری مشکوک خود را مامور پلیس و ضابط قضائی معرفی می کنند، درخواست کارت شناسایی و حکم قضائی نمایند و در صورت شک کردن حتما با شماره تلفن 110 پلیس تماس حاصل کنند و از در اختیار گذاشتن تلفن همراه و کارت بانکی به همراه رمز جدا خودداری کنند.

کدخبر: 923662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟