فیلم تعقیب و گریز 4 زن و مرد پرشیا سوار در بلوار دادمان تهران / خودروی سرقتی دزدان قفل پدال داشت + جزییات

به گزارش رکنا، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: 6 شهریور ماه، در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، ماموران کلانتری 134 شهرک قدس در محدوده  بلوار دادمان در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی پرشیا با 4 سرنشین   2 نفر آقا و 2 نفر خانم مشکوک شدند که در همین حین  یکی از سرنشینان خودرو پیاده شده و به تخریب در خودرویی پرداخت.

وی افزود: با استعلام پلاک انتظامی خودرو مشخص شد ، خودروی پرشیا چندی قبل از محدوده رباط کریم به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی پرشیا پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشدار های ماموران بی‌توجهی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در نخستین‌گام با تعقیب گریز به مدت 15 دقیقه و ایجاد طرح مهار و در نهایت با تیراندازی پلیس خودرو سارقان متوقف و هر 4 نفر دستگیر شدند .

سردار  گودرزی با بیان اینکه از صندوق عقب خودروی پرشیا آلات و ادوات سرقت و یک جفت پلاک سرقتی کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت پرشیا و دیگر سرقت‌های خودرو در سطح معابر تهران، مجموعا به 22 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران نیز مشخص شد، متهمان دارای سوابق متعدد کیفری بوده که با تشکیل یک باند، اقدام به سرقت‌ خودروهای شهروندان در ساعات پایانی شب در سطح خیابان‌های تهران می‌کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 923505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟