جزییات آتش‌سوزی‌ های کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد

به گزارش رکنا، عنایت‌الله راهنورد روز دوشنبه تاکید کرد: ساعت ۱۰ صبح روز گذشته و ساعت ۲۳ شامگاه یکشنبه ۲ مورد آتش‌سوزی در مراتع کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد پایین‌تر از خیابان حُر و زیر میدان شهداء (چهارمحال) گزارش شد.

وی با اشاره به کم بودن سطح آتش‌سوزی‌های کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد افزود: برای مهار این آتش‌سوزی‌ها چهار گروه از نیروهای امدادی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به محل اعزام شدند و آتش‌را به سرعت مهار کردند.

راهنورد تصریح کرد: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی، شهروندان توجه کنند هرگونه بی‌احتیاطی و کم‌توجهی مانند روشن کردن آتش و خاموش نکردن آن مُنجر به آتش‌سوزی در مراتع و مزارع می‌شود.

وی یادآور شد: در همین راستا توصیه می‌شود شهروندان در صورت روشن کردن آتش نسبت به خاموش کردن آن اطمینان حاصل کنند و ته‌مانده سیگار و مواد اشتعال‌زای دیگر را در خیابان‌ها، مزارع و مراتع رها نکنند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد اظهار داشت: همچنین ساعت ۲۱ شامگاه یکشنبه یک دستگاه خودرو سواری در بلوار آیت‌الله طالقانی دچار آتش‌سوزی شد.

راهنورد گفت: برای این حادثه ۲ گروه از نیروهای امدادی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد به محل اعزام شدند و نسبت به مهار آتش این خودرو اقدام کردند.

شهرکرد به‌عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کدخبر: 923424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟