حمله اوباش با چاقو به پاکبان موتورسوار!

به گزارش رکنا ،ساعت 6:50 روز گذشته شهروندان در تماس با مرکز پلیس 110، از درگیری هولناکی در خیابان آیت‌ا... مشکینی خبر دادند که طی آن پاکبان موتورسواری خون آلود نقش بر زمین شده بود.

در پی دریافت این خبر و با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ احمد زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد مشهد) بلافاصله نیروهای گشت انتظامی عازم محل درگیری شدند و تحقیقات میدانی خود را در حالی آغاز کردند که پاکبان مذکور توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان شهید طالقانی منتقل شده بود و دو جوان چاقوکش نیز در محاصره دیگر پاکبانان و اهالی محل قرار داشتند. 

نیروهای انتظامی در اولین مرحله از اقدامات پلیسی، دستبندهای قانون را بر دستان دو متهم به اوباشگری و زورگیری حلقه زدند و آنان را به مرکز انتظامی انتقال دادند. دو جوان 18 و 19 ساله که آثار زخم های وحشتناک و عمیقی روی ساعد و بازوهایشان رخ نمایی می کرد در حالی توسط افسران دایره تجسس تحت بازجویی قرار گرفتند که بررسی های نامحسوس پلیس نشان داد آن ها از اوباش سطح 3 منطقه قاسم آباد هستند که به قصد زورگیری موتورسیکلت پاکبان، به طرز وحشتناکی وی را هدف ضربات متعدد چاقو قرار داده‌اند اما دو متهم یاد شده، ماجرای زورگیری را انکار کردند و مدعی شدند که به خاطر فحاشی و توهین، با پاکبان مذکور درگیر شده اند.

سید خلیل سجادپور / خراسان

                             

 زورگیری در مشهد      

«سجاد- و» و «سعید- چ» که با اتهام اخلال در نظم وامنیت، قدرت نمایی با سلاح سرد، زورگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی روبه رو هستند، با صدور دستور قاطعی از سوی قاضی خدابنده (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) در اختیار عوامل تجسس کلانتری قرار گرفتند تا بررسی های بیشتری درباره شرارت و اوباشگری‌های آنان صورت گیرد.

 

                                                                                                                                                                   زورگیری در مشهد

 

در همین حال، پاکبان مجروح که در مرکز درمانی تحت مداوا قرار گرفته است به افسران تحقیق گفت: آن‌ها قصد زورگیری موتورسیکلت مرا داشتند و با مقاومت من روبه رو شدند و با چاقو به سوی من حمله کردند! 

زورگیری در مشهد

 تصاویری از حیوانات، انسان و اشکال هندسی نیز در حالی روی اندام های متهمان خالکوبی شده بود که آثار زخم های عفونی و التیام یافته وحشتناک ناشی از خودزنی های خونبار، شکل این تصاویر را دگرگون کرده بود.

در خور یادآوری است: طرح مقابله با اراذل و اوباش از مدتی قبل با نظارت و دستورهای ویژه سرهنگ احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد) در مناطق مختلف شهری آغاز شده است.

منبع : خراسان

 

کدخبر: 921932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟