قتل هولناک نوعروس تهرانی جلوی چشم شوهرش / دست تازه داماد قطع شد + جزییات

به گزارش رکنا، اواخر تیر امسال درگیری مرگباری مقابل مغازه‌ای در شهرری به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. با حضور تیم جنایی در محل، آنها با جسد دختر جوانی مواجه شدند که چاقو به قلبش خورده و جان باخته بود، نامزد دختر جوان نیز دستش با قمه قطع شده بود.

پسر جوان پس از بهبودی نسبی در تحقیقات گفت: به همراه نامزدم در حال عبور از خیابان بودیم که ناگهان موتورسواری دو‌ترک راهمان را سد کرد و دو نفری با چاقو و قمه به جانم افتادند. نامزدم برای دفاع از من خودش را مقابل آنها قرار داد اما تیغه چاقوی یکی از آنان وارد قلب نامزدم شد.

بازبینی دوربین‌های مدار بسته اطراف محل جنایت هم گفته‌های پسر جوان به نام حمید را تأیید می‌کرد. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان دریافتند حمید با مردی به نام شاهین کری‌خوانی داشته و مدتی قبل در قرار شبانه با شاهین درگیر شده و به وسیله چاقو باعث فلج شدن دست او شده است.

با این احتمال که شاهین در این ماجرا دست داشته است، مرد جوان بازداشت شد. او در تحقیقات گفت: وقتی به خاطر ضربه‌ای که حمید زده بود دستم فلج شد، تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم، اما چون دستم فلج شده بود و نمی‌توانستم خودم با حمید درگیر شوم، موضوع را به دو نفر از دوستانم گفتم و آنها هم قبول کردند برای رفاقت با من دست حمید را ناکار کنند. زمانی که آنها به سراغ حمید رفتند نامزدش سعی کرده جلوی دعوا را بگیرد که در این میان چاقو به او اصابت کرده و مرگش را رقم زده است. دوستانم فقط برای رفاقت و دوستی با من این کار را انجام دادند.

به دنبال اعترافات مرد جوان، دو عامل این جنایت بازداشت شدند و در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 921593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟