اسیدپاشی مرگبار زن جوان روی شوهرش در ملارد + جزییات

به گزارش رکنا، عصر 19 اسفند ماه سال ۱۴۰۰ پیکر سوخته و نیمه جان مرد جوانی به بیمارستانی در شهرستان ملارد منتقل شد. وی که آثار سوختگی شدید روی صورتش نمایان بود و به سختی صحبت می‌کرد گفت همسرش روی او اسید پاشیده است.

این مرد به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد اما 2 روز بعد به خاطر نارسایی حاد تنفسی ناشی از سوختگی ریوی با اسید جان سپرد.

با مرگ دلخراش مرد جوان همسرش به نام پونه تحت بازجویی قرار گرفت و به  مرگبار اعتراف کرد.

 این زن گفت :من و خانواده‌ام در یکی از روستاهای شهرستان خراسان شمالی ساکن هستیم تا اینکه من چند سال قبل با شوهرم اکبر ازدواج کردم و برای زندگی به تهران آمدم . من در تهران تنها بودم و  شوهرم معتاد بود و به من خرجی نمی‌داد. ما به خاطر اعتیاد اکبر مدام با هم درگیر بودیم و او زندگی را برایم سخت کرده بود. ولی باور کنید راضی به مرگش نبودم .او چند بار مرا به شدت کتک زده بود و من برای اینکه او را بترسانم اسید خریدم و آن را روی صورتش پاشیدم .می‌خواستم دست از بدرفتاری با من بردارد اما اسید ناخواسته موجب مرگش شد. ولی من واقعاً قصد کشتن وی را نداشتم.

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و برایش کیفرخواست صادر شد.

 در این میان وکیل وی مدعی شد پونه به بیماری روان مبتلاست و خواست تا او به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی شود. همچنین اعلام کرد بین مرگ قربانی و ریختن اسید رابطه علیت وجود نداشته است.

 با طرح دو ایراد از سوی وکیل زن جوان ،وی به کمیسیون 3 نفره پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پس از معاینات بالینی اعلام کردند پونه از سلامت روان برخوردار است و  هنگام ارتکاب جرم قوه تشخیص داشته است .همچنین اسید پاشی علت تامه مرگ بوده است .

با اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی پرونده زن جوان به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود. این در حالی است که اولی اولیای دم برای زن جوان حکم قصاص خواسته‌اند.

کدخبر: 919163 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟