مرگ 15 زن و مرد کرمانشاهی با قرص برنج / 3713 زن و مرد نیز بخاطر درگیری راهی پزشکی قانونی شدند

دکتر سلیم خانی در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا در کرمانشاه اظهار کرد: در سه ماه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۷۱۳ نفر شامل ۲۵۶۸ مرد و ۱۱۴۵ زن با ادعای نزاع به پزشک قانونی مراجعه کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین تعداد ۲۷۳۰ نفر شامل ۱۸۴۵ مرد و ۸۸۵ زن با ادعای تصادف با مراجعه به پزشک قانونی تشکیل پرونده داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه با بیان اینکه تعداد ۱۵۰ نفر بدلیل حوادث کار در طی سه ماه اول سال به پزشک قانونی مراجعه کرده اند تصریح کرد: از این تعداد ۱۴۷ نفر مرد و ۳ نفر زن بوده اند که شش نفر از آنان بدلیل سقوط و یک نفر بدلیل انفجار مین فوت شده اند که نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است.

سلیم خانی در ادامه از فوت ۱۷ نفر شامل ۹ مرد و 8 زن بدلیل گاز منواکسید کربن خبر داد و با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است گفت: همچنین ۹ نفر شامل ۶ زن و ۳ مرد بدلیل سوختگی فوت شده اند که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی، فوت شدگان بدلیل غرق شدگی را ۲ نفر مرد اعلام و بیان کرد: ۲ نفر نیز بدلیل برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند.

مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه، فوت شدگان بدلیل قرص برنج را ۱۵ نفر اعلام و افزود: از این تعداد ۱۱ نفر مرد و ۴ نفر زن بوده اند که نسبت به سال گذشته افزایشی بوده است.

سلیم خانی در پایان تعداد تصادفات منجر به فوت را ۱۴۰ مورد اعلام و گفت: از این تعداد، ۲۹ مورد درون شهری، ۸۲ مورد برون شهری، غیر ترافیکی ۲۹ و روستایی صفر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با افزایش همراه بوده است.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 910524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟