زورگیران خشن در سعادت برای سرقت با چاقو به شکم پسر جوان زدند / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد گودرزی"  این خبر بیان داشت: بامداد 22 تیر ماه عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار "دریا" تهران بودند مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت ان اس دو ترک در حال تهدید یکی از شهروندان با سلاح سرد است که ماموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

متهمان در همین حین به شهروند حمله ور و با سلاح سردی که در اختیار داشتند وی را از ناحیه شکم زخمی کرده و از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به انتقال مجروح به بیمارستان اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد که با آن اقدام به زورگیری میکردند کشف شد.

متهمان 18 و 33 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران  در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

 

کدخبر: 909316 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟