آتش سوزی به علت اتصالی سیم برق در بهبهان

به گزارش رکنا، وحید دهدشت رو  مسئول آتش نشانی بهبهان گفت: طی تماس شهروندان با تلفن ۱۲۵ اتش نشانی، از وقوع آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان شهید آباد روبروی دفتر شورای اسلامی شهر بهبهان خبر دادند.

او می‌گوید: آتش سوزی به علت اتصال در سیم کشی برق اتاق خواب ساختمان مسکونی رخ داد و دود فراوانی از داخل ساختمان متصاعد شد.

به گفته او نیرو‌های آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات تنفسی و بکارگیری تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار و کاملا خاموش کردند.

او گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت، با تلاش آتش نشانان شعله‌های حریق مهار و از گسترش آتش به قسمت‌های دیگر ساختمان جلوگیری شد.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بهبهان گفت: آتش نشانان در پایان عملیات با ایمن سازی محل، به ایستگاه مرکزی بازگشتند.

مسئول آتش نشانی شهرداری بهبهان می گوید: به علت شدت گرفتن گرما در فصل تابستان در بهبهان شاهد وقوع حوادث آتش سوزی بر اثر اتصال برق هستیم به همین منظور از شهروندان خواستاریم در ایمن سازی سیستم برق محل کار و زندگی خود اطمینان حاصل کسب کرده و نکات ایمنی را رعایت کنند.

کدخبر: 907627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟