4 کشته در تصادف 3 خودرو در جاده قدیم زنجان + جزییات

به گزارش رکنا، داریوش تقی لو شامگاه سه‌شنبه  افزود: این حادثه ساعت ۲۱:۴۵ امشب میان خودروهای نیسان، ال ۹۰ و پراید رخداد و بلافاصله ۲ کد آمبولانس از پایگاه های اسفناج و زنجانرود به محل حادثه اعزام و مصدومان را به بیماستان منتقل کردند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باخت و سه مصدوم هم از سرنشینان خودروها به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

به گفته وی، این حادثه در جاده قدیم زنجان به میانه، مابین اسفجین و امین آباد رخ داد که پس از وصول گزارش امداد رسانی لازم انجام گرفت.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر اورژانس استان زنجان ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد و در انجام ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود، گفت: اورژانس استان ۴۸۰ نیروی انسانی دارد که در تمامی پایگاه‌های استان اعم از جاده‌ای و شهری در حال خدمت رسانی هستند.

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، اضافه کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.

کدخبر: 904397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟