شلیک مرگبار به 2 جوان بوشهری با اسلحه جنگی +علت و جزئیات قتل ها

به گزارش رکنا، سردار حیدر سوسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به  اعلام مفقود شدن 2 جوان در بوشهر، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مفقود شدن 2 جوان 20 و 30 ساله، موضوع در دستور کار افسران پلیس آگاهی و مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به بررسی تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان گفت: با توجه به برخی سرنخ‌های موجود، احتمال وقوع قتل قوت گرفت.

سوسنی از کشف اجساد 2 جوان مفقودی در اطراف شهر بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری صورت گرفته، آخرین مکان افراد مفقودی، شناسایی و با حضور مأموران در یکی از باغ‌های اطراف شهرستان بوشهر اجساد آنها که به وسیله اسلحه جنگی به قتل رسیده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه مأموران با اقدامات فنی و پلیسی در این رابطه به 2 نفر مظنون شدند افزود: با پیگیری صورت گرفته هویت هر 2 متهم شناسایی شد و مأموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه هر 2 نفر را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان با مشاهده اسناد و مدارک ارائه شده به قتل 2 جوان 20 و 30 ساله دشتستانی اعتراف و علت آن را اختلافات مالی عنوان کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه از متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه اسلحه کلت کمری به‌کار رفته در قتل، کشف شد، افزود: متهمان پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کدخبر: 899907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟