سگ ها یک دختر بچه زنجانی را تکه پاره کردند!

به گزارش رکنا؛ ظهر روز گذشته سگ‌های ولگرد در شهرک‌ اندیشه زنجان به یک دختر بچه 10 ساله حمله کرده و وی را مصدوم و راهی بیمارستان کردند.

علی‌اکبر همتی، پدر دختر بچه 10 ساله که ظهر روز گذشته مورد حمله سگ‌های ولگرد قرار گرفته با بیان اینکه به هنگام وقوع حادثه سرکار بوده و از ماجرا اطلاع یافته است، گفت: به علت عمیق بودن زخم، دخترم به اتاق عمل رفته و تلاش پزشکان برای پیشگیری از عفونت است و در این رابطه اقدامات اولیه انجام شده است.

همتی در تشریح اتفاق روی داده برای این دختربچه گفت: گویا چند سگ با هم به خانواده‌ام حمله می‌کنند که فرزند بزرگترم از صحنه فرار می‌کند، ولی سگ‌ها دختر 10 ساله‌ام را گیر انداخته و مصدوم می‌کنند که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

وی با بیان اینکه همسایه‌ها می‌گویند چند روز پیش هم کودکان آن‌ها مورد حمله قرار گرفته بودند، ولی پیگیری‌ها نتیجه نداده است، افزود: من برای پیشگیری از حادثه دیگری، شکایت کرده‌ام.

پدر این دختربچه که بومی شهر زنجان هم نیست، به وضعیت نامناسب دخترش اشاره و تاکید کرد: شاید وضعیت جسمی دخترم خوب شود، ولی وضعیت روحی وی داغون است.

به گفته همتی دخترش بعد از حادثه و دیر آمدن آمبولانس با استفاده از یک خودروی شخصی که آشنای خانواده آنها بوده به بیمارستان منتقل شده است.

شاهدان می‌گویند، آمبولانس بعد از انتقال دختر بچه به صحنه رسیده است.

حضور گروهی سگ‌ها در این منطقه از شهر موجب ترس و وحشت خانواده‌ها شده به طوری که اجازه حضور کودکان را در بیرون از منزل نمی‌دهند.

یکی از ساکنان منطقه می‌گوید، چند روز پیش با بستن درب، کودکش را نجات داده به طوری که سر سگ به در برخورد کرده است.

حمله سگ‌های ولگرد به این دختر بچه بهانه‌ای بود تا امروز در حاشیه جلسه شورای شهر با شهردار زنجان در زمینه جمع‌آوری سگ‌های ولگرد مصاحبه‌ای داشته باشیم.

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه بر اساس آمار، سال گذشته و امسال سال موفقی در جمع‌آوری حیوانات بلاصاحب بوده است، اظهار کرد: ولی ادعایی مبنی بر ریشه‌کنی این مشکل که کشوری هم هست وجود ندارد.

کدخبر: 898600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟