امحاء بیش از 6 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب استان تهران

به گزارش رکنا، سردار کیومرث عزیزی در حاشیه امحاء مواد مخدر اظهار داشت: مواد مخدر بلای خانمان سوز بوده که متاسفانه برخی از خانواده ها گریبانگیر این موضوع هستند و پلیس در عرصه مبارزه و مقابله با موادمخدر، برنامه های مهمی را دارد.

وی، افزود: برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر یکی از اولویت های مهم پلیس غرب استان تهران به جهت ایجاد سلامت در جامعه با ایثار گری تمام با سوداگران مرگ مبارزه خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی از امحا ، بیش از 6 تن و 500 کیلو گرم انوام مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: در از ابتدای امسال 2 هزار 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران مبارزه با قاچاق مواد مخدر کشف و در 10 روز گذشته 5 باند توزیع و قاچاق مواد مخدر دستگیر و تحوبل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به عملکرد یک ساله پلیس غرب استان تهران در خصوص کشفیات موادمخدر اظهار داشت: در مدت زمان گذشته، با دستگیری 439 قاچاقچی و انهدام 66 باند قاچاقچیان مواد مخدر در طرح های 6 شهرستان غرب استان تهران، بیش از 12 تن انواع مخدر کشف و تاکنون 6تن و 500 کیلوگرم آن توسط ماموران در اختر آباد ملارد امحاء شد.

سردار عزیزی در پایان با اشاره به تداوم اجرای طرح های مقابله ای موادمخدر توسط پلیس با مشارکت و همکاری دستگاه های دولتی و مرتبط خاطرنشان کرد: در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر و ساماندهی آنها، تعامل خوبی با سازمان های دولتی انجام گرفته است.

کدخبر: 896934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟