شلیک هوایی پلیس پایان کار 2 موبایل قاپ حرفه ای بود / در شرق تهران صورت گرفت

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در خیابان 17 شهریور در حال گشت زنی بودند که به یک موتورسیکلت با ۲ سرنشین مشکوک و تحقیقات ابتدایی را از همانجا آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک موتورسیکلت موردنظر سابقه سرقت دارد و سرنشینان این وسیله نقلیه، سارقان حرفه‌ای موبایل قاپ هستند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی از محل متواری شدند که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر هوایی و اجرای طرح مهار متهمان را بازداشت کردند.

وی با بیان اینکه از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد، گفت: متهمان پس از انتقال به اداره 18 پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر چندین فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گورزی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 18 پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

 

کدخبر: 892417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟