خانم پرستار خانگی میلیاردی از خانه مرد قمی سرقت کرد / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سردار سید محمود میرفیضی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری و اعلام آن به مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل، موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اعزام به منزل موصوف، در بررسی‌های اولیه پی بردند از داخل گاوصندوق خانه پدر شاکی یک سرویس کامل طلا شامل گردنبند، دستبند و گوشواره، النگو، انگشتر عقیق طلا، زنجیر طلا و پلاک و ۷ عدد سکه به سرقت رفته است.

سردار میرفیضی با اشاره به ارزش ۵ میلیارد ریالی طلاجات مسروقه، ادامه داد: با تلاش مأموران مشخص شد طلاجات مسروقه توسط یک نفر خانم درچندین مرحله در یک واحد مغازه طلافروشی خریداری شده است.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در تحقیقات گسترده پلیسی و استعلامات به عمل آمده خط تلفن همراه متعلق به خانمی به هویت معلوم شناسایی شد.

وی بیان داشت: در بازجویی به عمل از وی به سرقت و خرید و فروش طلاجات مسروقه طی چندین مرحله اعتراف کرد که نهایتاً مشخص شد متهمه خود را به عنوان پرستار در منزل شاکی معرفی کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه متهمه دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی مناسب تحویل مراجع قضائی استان شد.

کدخبر: 889447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟