بازداشت سارقان مسلح در صحنه سرقت از یک خانه / در ساوه رخ داد

به گزارش رکنا، علی اکبر عیسی آبادی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ حضرت امام خمینی (ره) در پی انجام گشت‌زنی هدفمند به منظور پیشگیری از سرقت ، یک دستگاه خودرو سواری تیبا را که در مقابل یک آپارتمان به طرز مشکوکی پارک شده بود را مشاهده و بلافاصله جهت بررسی موضوع وارد عمل می شوند.

وی افزود: با حضور مأموران گشت کلانتری در محل مشخص شد ۵ نفر سارق مسلح با سر و صورتی پوشیده قصد ورود به یک خانه را دارند که با مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی می‌کنند و پس از تخریب ۷ دستگاه خودروی پارک شده در حاشیه خیابان با یک دستگاه خودرو از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه با هوشیاری و سرعت عمل مأموران سارقان ناکام ماندند تصریح کرد: مأموران با دریافت تصاویر دوربین‌های مداربسته و دریافت مشخصات سارقان، سرنخ های خوبی در رابطه با هویت آنها به دست آورده‌اند که پیگیری‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

عیسی آبادی با هشدار به سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی گفت: پلیس با عزمی راسخ مقابل سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد ایستاد و هرگز اجازه نخواهد داد تا این افراد قانون شکن با دست درازی به اموال مردم باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان شوند.

کدخبر: 885568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟