تلاش برای پیدا کردن پدر 2 کودک چشم انتظار / سرنوشت مبهم ولی در خوسف + عکس

به گزارش رکنا، این روزها ترس و دلهره و نگرانی، مهمان اجباری خانواده ابراهیمی شده و همه نگران سرنوشت مبهم او هستند. با هر تماس تلفنی که با خانواده او گرفته می‌شود، دل‌شان می‌ریزد که شاید کسی خبری از سلامت ولی به آنها بدهد اما هیچ خبری از او نیست. معصومه ابراهیمی، دختردایی ولی با نگرانی و اضطراب زیادی در مورد مفقودشدن او توضیح می‌دهد: «ولی هم دامادمان است و هم پسرعمه من. آن‌طور که همسر ولی گفته او صبح روز جمعه ساعت ۷ ــ۶ از خانه بیرون رفته است. او کارگری می‌کرد و شغلش طوری بود که حتی جمعه‌ها هم سر کار می‌رفت. این‌که گفته شده برای چرای گوسفندانش به صحرا رفته، درست نیست. البته او در خانه گوسفند دارد اما بیرون نمی‌برد. وقتی ولی به خانه برنگشت، ما موضوع را به هلال‌احمر اطلاع دادیم و از آن زمان ما همراه اهالی روستا با ماشین و موتور دنبال او می‌گردیم. البته بعدازظهر همان روز یک نفر ولی را دیده بود که تنهاست اما مشخص نیست بعد از آن به کجا رفته است.»

او ادامه می‌دهد: «روزی که پسرعمه‌ام از خانه رفت هیچ جروبحثی هم با همسرش نداشت. او مشکل و بیماری جسمی هم ندارد و دارویی هم مصرف نمی‌کند. دوست و رفیقی هم نداشت که دشمنی داشته باشد. علاوه بر اهالی روستای‌مان، حتی مردم روستاهای اطراف هم با هر وسیله‌ای که دارند، دنبال او می‌گردند. به گوشی تلفن‌همراه همراهش هم هرچه زنگ می‌زنیم، در دسترس نیست. ای‌کاش بتوان از روی گوشی تلفنش او را ردیابی و پیدا کنند تا بفهمیم در روستا است یا در شهر. او 2 فرزند ۹و 2 سال‌و‌نیمه دارد. همسرش به‌شدت نگران اوست و حتی حوصله صحبت‌کردن هم ندارد. شما را به خدا بخواهید تلفنش را ردیابی کنند تا شاید بتوانیم او را پیدا کنیم.»

ولی‌زاده، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خوسف در مورد عملیات امداد و نجات می‌گوید: «روز شنبه ۲۶ فروردین‌ماه، ساعت یک بعدازظهر به ما اطلاع داده شد فردی از روستای فدشک مفقود شده که با اعلام خبر عملیات جست‌وجو آغاز شد. درحال‌حاضر، دو تیم از جمعیت هلال‌احمر خوسف و تیم‌های امداد و نجات تخصصی به همراه تیم‌های محلی عضو خانه هلال، مردم بومی و سه خودروی شخصی در حال جست‌وجوی فرد مفقودی هستند. براساس اطلاعات ارائه‌شده فرد مفقودی اختلال‌حواس ندارد و متاسفانه تاکنون رد و نشانه‌ای از او پیدا نشده و جست‌وجوها برای پیداکردن او ادامه دارد.»

کدخبر: 885442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟