بازداشت زورگیران خشن که به پلیس هم حمله کردند / سارقان برای فرار از بچه محل هایشان کمک خواستند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 11 شامگاه 22 فروردین ماه سال جاری عملیات کلانتری 141 شهرک راه آهن در حال گشت زنی در محدوده "کوهک" تهران بودند که به یک موتورسیکلت هوندا قرمز دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف مردی حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رویت خودروی گشت با موتورسیکلت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، نهایتا موتورسیکلت متهمان پس از 5 دقیقه تعقیب و گریز در کوهک متوقف و متهمان با سلاح سردی که در اختیار داشتند به ماموران حمله ور شدند.

سرهنگ طرهانی در ادامه گفت: با توجه به اینکه متهمان ساکن همان محله بودند دوستان خود را برای کمک صدا زده که ماموران با درایت و با درخواست نیروی کمکی موفق شدند هر 2 متهم را در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان 2 قبضه سلاح سرد کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان 37 و 38 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 20  فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد : در این رابطه 5 شاکی شناسایی  و شناسایی مالخر و اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد و کلیه مالباختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

 

کدخبر: 884796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟